Domenech, M., & Leßmann, A. (2022). Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule: Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie. Vol 2 No 1 (2022). https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Domenech, Madeleine, och Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie."
Vol 2 No 1 (2022) 2022. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Domenech, Madeleine, och Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie."
Vol 2 No 1 (2022), 2022, https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.