Meier, J., & Kirchhoff, F. (2020). Twine-Erzählungen als produktionsorientierter Zugang zum Computerspiel im Deutschunterricht. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Meier, Jan-Niklas, me Frederik Kirchhoff. "Twine-Erzählungen Als Produktionsorientierter Zugang Zum Computerspiel Im Deutschunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoro MLA (9th ed.)
Meier, Jan-Niklas, me Frederik Kirchhoff. "Twine-Erzählungen Als Produktionsorientierter Zugang Zum Computerspiel Im Deutschunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.