Lohoff, M. (2020). Aspekte multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen: Tänze und Emotes im Computerspiel Fortnite und deren Rezeption. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8933
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Lua i Stíl Chicago (17ú heag.)
Lohoff, Markus. "Aspekte Multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen: Tänze Und Emotes Im Computerspiel Fortnite Und Deren Rezeption."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8933.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Lua MLA (9ú heag.)
Lohoff, Markus. "Aspekte Multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen: Tänze Und Emotes Im Computerspiel Fortnite Und Deren Rezeption."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8933.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Rabhadh: Seans nach mbeach na luanna seo go hiomlán cruinn i ngach uile chás.