APA-referens (7:e uppl.)
Neute, N., Lang, K., Rex, J., Gerlach, R., Schröter, A., & Schwartze, V. (2020). Das Outreach-Konzept des Thüringer Kompetenznetzwerks Forschungsdatenmanagement: Nutzung eines kampagnenbasierten Marketing-Ansatzes. Bausteine Forschungsdatenmanagement. https://doi.org/10.17192/bfdm.2020.2.8279
Chicago-referens (17:e uppl.)
Neute, Nadine, Kevin Lang, Jessica Rex, Roman Gerlach, Annett Schröter, och Volker Schwartze. "Das Outreach-Konzept Des Thüringer Kompetenznetzwerks Forschungsdatenmanagement: Nutzung Eines Kampagnenbasierten Marketing-Ansatzes." Bausteine Forschungsdatenmanagement 2020. https://doi.org/10.17192/bfdm.2020.2.8279.
MLA-referens (9:e uppl.)
Neute, Nadine, et al. "Das Outreach-Konzept Des Thüringer Kompetenznetzwerks Forschungsdatenmanagement: Nutzung Eines Kampagnenbasierten Marketing-Ansatzes." Bausteine Forschungsdatenmanagement, 2020, https://doi.org/10.17192/bfdm.2020.2.8279.
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.