Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)
Schiesser, A., & Nell-Tuor, N. (2025). Kooperative Lernsequenzen unter mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)
Schiesser, Alexandra, και Nadine Nell-Tuor. "Kooperative Lernsequenzen Unter Mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2025. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798.
Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)
Schiesser, Alexandra, και Nadine Nell-Tuor. "Kooperative Lernsequenzen Unter Mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2025, https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.