Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)
Gubina, A., & Fiedler, S. (2025). Zur Kooperation in informellen L2-Lernsettings: Funktionen von Code-Switching in Sprachtandems und Peer-Interaktionen. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8907
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)
Gubina, Alexandra, και Sophia Fiedler. "Zur Kooperation in Informellen L2-Lernsettings: Funktionen Von Code-Switching in Sprachtandems Und Peer-Interaktionen." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2025. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8907.
Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)
Gubina, Alexandra, και Sophia Fiedler. "Zur Kooperation in Informellen L2-Lernsettings: Funktionen Von Code-Switching in Sprachtandems Und Peer-Interaktionen." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2025, https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8907.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.