Tsukanova, V., & Waltisberg, M. (2019). Arabic as a scholarly language?: Pitfalls of multilingualism in scholarship. Middle East - Topics & Arguments. https://doi.org/10.17192/meta.2019.13.8094
Erfolgreich in die Zwischenablage kopiert
Kopieren in die Zwischenablage fehlgeschlagen
Chicago-Zitierstil (17. Ausg.)
Tsukanova, Vera, und Michael Waltisberg. "Arabic as a Scholarly Language?: Pitfalls of Multilingualism in Scholarship."
Middle East - Topics & Arguments 2019. https://doi.org/10.17192/meta.2019.13.8094.
Erfolgreich in die Zwischenablage kopiert
Kopieren in die Zwischenablage fehlgeschlagen
MLA-Zitierstil (9. Ausg.)
Tsukanova, Vera, und Michael Waltisberg. "Arabic as a Scholarly Language?: Pitfalls of Multilingualism in Scholarship."
Middle East - Topics & Arguments, 2019, https://doi.org/10.17192/meta.2019.13.8094.
Erfolgreich in die Zwischenablage kopiert
Kopieren in die Zwischenablage fehlgeschlagen
Nota: a formatação da citação pode não corresponder 100% ao definido pela respectiva norma.