Sauerborn, H. (2023). Inklusion von Lernenden mit DaZ?: Anfangsunterricht und Schriftspracherwerb in sprachlich heterogenen Lerngruppen. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8601
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Sauerborn, Hanna. "Inklusion Von Lernenden Mit DaZ?: Anfangsunterricht Und Schriftspracherwerb in Sprachlich Heterogenen Lerngruppen."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2023. https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8601.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoro MLA (9th ed.)
Sauerborn, Hanna. "Inklusion Von Lernenden Mit DaZ?: Anfangsunterricht Und Schriftspracherwerb in Sprachlich Heterogenen Lerngruppen."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2023, https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8601.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.