Meili, A. (2023). Kohäsive Mittel in Texten gehörloser Lernender: Gebärdentexte als Ressource für den Schreibunterricht. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8604
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Chicago-čujuhus (17. p.)
Meili, Aline. "Kohäsive Mittel in Texten Gehörloser Lernender: Gebärdentexte Als Ressource Für Den Schreibunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2023. https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8604.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
MLA-čujuhus (9. p.)
Meili, Aline. "Kohäsive Mittel in Texten Gehörloser Lernender: Gebärdentexte Als Ressource Für Den Schreibunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2023, https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8604.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.