Inklusiver Rechtschreibunterricht in digitalen Medien Digitale Unterstützung beim Orthographieerwerb in einem von Dialekt und Mehrsprachigkeit geprägten Umfeld.
Learners who do not have a near-standard spoken language repertoire sufficient for the acquisition of written German, as well as learners who speak German as a second language, may face particular challenges in the acquisition of written standard German in and out of school. This article combines th...
Guardat en:
Publicat a: | Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie |
---|---|
Autor principal: | |
Format: | Artikel (Zeitschrift) |
Idioma: | alemany |
Publicat: |
Philipps-Universität Marburg
2023
|
Matèries: | |
Accés en línia: | Accés en línia |
Etiquetes: |
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Internet
Accés en líniaSignatura: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0007-2023-312-86062 |
---|---|
Data de publicació: |
2023-08-18 |
Lizenz: |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
URL d'accés: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0007/2023/312/8606 https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8606 |