Inklusiver Rechtschreibunterricht in digitalen Medien Digitale Unterstützung beim Orthographieerwerb in einem von Dialekt und Mehrsprachigkeit geprägten Umfeld.
Learners who do not have a near-standard spoken language repertoire sufficient for the acquisition of written German, as well as learners who speak German as a second language, may face particular challenges in the acquisition of written standard German in and out of school. This article combines th...
Gespeichert in:
发表在: | Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie |
---|---|
主要作者: | |
格式: | Artikel (Zeitschrift) |
语言: | 德语 |
出版: |
Philipps-Universität Marburg
2023
|
主题: | |
在线阅读: | 在线阅读 |
标签: |
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
因特网
在线阅读索引号: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0007-2023-312-86062 |
---|---|
Publikationsdatum: |
2023-08-18 |
Lizenz: |
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
访问URL: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0007/2023/312/8606 https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8606 |