Becker, T., & Stude, J. (2021). Feedbackverhalten von LehrnovizInnen im Sprachförderunterricht für neu Zugewanderte. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Chicago Style (17th ed.) Zitazioa
Becker, Tabea, eta Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2021. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
MLA (9th ed.) Zitazioa
Becker, Tabea, eta Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2021, https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.