Becker, T., & Stude, J. (2021). Feedbackverhalten von LehrnovizInnen im Sprachförderunterricht für neu Zugewanderte. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Becker, Tabea, och Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2021. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Becker, Tabea, och Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2021, https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.