Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie
This article starts from considering empirical findings on the potential links or ‘bridges` between speech and writing for language learning and the observation that the field of evidence-based language didactics is lacking research which takes into account aspects of the oral interaction as well as...
Tallennettuna:
Julkaisussa: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
---|---|
Päätekijät: | , |
Aineistotyyppi: | Artikel (Zeitschrift) |
Kieli: | saksa |
Julkaistu: |
Philipps-Universität Marburg
2022
|
Aiheet: | |
Linkit: | Linkit |
Tagit: |
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Internet
LinkitHyllypaikka: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85150 |
---|---|
Julkaisupäivä: |
2023-04-14 |
Linkki aineistoon: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8515 https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515 |