Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie
This article starts from considering empirical findings on the potential links or ‘bridges` between speech and writing for language learning and the observation that the field of evidence-based language didactics is lacking research which takes into account aspects of the oral interaction as well as...
Enregistré dans:
Publié dans: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
---|---|
Auteurs principaux: | , |
Format: | Artikel (Zeitschrift) |
Langue: | allemand |
Publié: |
Philipps-Universität Marburg
2022
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | Accès en ligne |
Tags: |
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Internet
Accès en ligneCote: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85150 |
---|---|
Date de publication: |
2023-04-14 |
URL d'accès: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8515 https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515 |