Rezension von Bryant & Zepter (2022): Performative Zugänge zu Deutsch als Zweitsprache (DaZ)
Bryant, Doreen & Zepter, Alexandra Lavinia (2022): Performative Zugänge zu Deutsch als Zweitsprache (DaZ). Ein Lehr- und Praxisbuch. Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag
Gorde:
| Argitaratua izan da: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
|---|---|
| Egile nagusia: | |
| Formatua: | Artikel (Zeitschrift) |
| Hizkuntza: | alemana |
| Argitaratua: |
Philipps-Universität Marburg
2022
|
| Gaiak: | |
| Sarrera elektronikoa: | Sarrera elektronikoa |
| Etiketak: |
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Internet
Sarrera elektronikoa| Sailkapena: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85652 |
|---|---|
| Argitaratze data: |
2023-04-14 |
| URL sarbidea: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8565 https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8565 |