Rösler, D., & Zeyer, T. (2022). Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich: Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
Čikaški stil citiranja (17. izdanje)
Rösler, Dietmar, i Tamara Zeyer. "Die Perspektiven Von Lehrenden Und Lernenden Im Vergleich: Methodische Überlegungen Zu Aufzeichnungen Von Interaktionen Im Online-Unterricht."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2022. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
MLA način citiranja (9. izdanje)
Rösler, Dietmar, i Tamara Zeyer. "Die Perspektiven Von Lehrenden Und Lernenden Im Vergleich: Methodische Überlegungen Zu Aufzeichnungen Von Interaktionen Im Online-Unterricht."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2022, https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.