Self-directed learning in exolingual interaction

Menschen lernen seit jeher Sprachen in ‚freier Wildbahn‘, sei es implizit oder auch explizit und wahrnehmungsgesteuert. Das individuelle ungesteuerte und unvorhersehbare Lernen in außerunterrichtlichen ziel- und mehrsprachigen (digitalen) Umgebungen und exolingualen Interaktionssituationen spielte...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Foilsithe in:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Príomhchruthaitheoir: Kleppin, Karin
Formáid: Artikel (Zeitschrift)
Teanga:Gearmáinis
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2024
Ábhair:
Rochtain ar líne:Rochtain ar líne
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

Ar líne

Rochtain ar líne

Sonraí sealbhúcháin ó
Gairmuimhir: urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2024-315-86703
Dáta a fhoilsithe: 2024-09-24
URL Rochtana: https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2024/315/8670
https://doi.org/10.17192/ziaf.2024.4.1.8670