Beißwenger, M., & Meyer, L. (2020). Zum Lernen verlocken: Erfahrungen mit einem online-gestützten Planspiel zur Reflexion über Rechtschreibung und Grammatik in der Sekundarstufe I. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8930
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle Chicago (17th ed.)
Beißwenger, Michael, a Lena Meyer. "Zum Lernen Verlocken: Erfahrungen Mit Einem Online-gestützten Planspiel Zur Reflexion über Rechtschreibung Und Grammatik in Der Sekundarstufe I."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8930.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Citace podle MLA (9th ed.)
Beißwenger, Michael, a Lena Meyer. "Zum Lernen Verlocken: Erfahrungen Mit Einem Online-gestützten Planspiel Zur Reflexion über Rechtschreibung Und Grammatik in Der Sekundarstufe I."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8930.
Kopírování bylo úspěšné
Kopírování se nezdařilo
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..