APA-čujuhus (7. p.)
Becker, T., & Stude, J. (2021). Feedbackverhalten von LehrnovizInnen im Sprachförderunterricht für neu Zugewanderte. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419
Chicago-čujuhus (17. p.)
Becker, Tabea, juo Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2021. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
MLA-čujuhus (9. p.)
Becker, Tabea, juo Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2021, https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.