Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie

This article starts from considering empirical findings on the potential links or ‘bridges` between speech and writing for language learning and the observation that the field of evidence-based language didactics is lacking research which takes into account aspects of the oral interaction as well as...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Foilsithe in:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Príomhchruthaitheoirí: Domenech, Madeleine, Leßmann, Ann-Christin
Formáid: Artikel (Zeitschrift)
Teanga:Gearmáinis
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2022
Ábhair:
Rochtain ar líne:Rochtain ar líne
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!