Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie
This article starts from considering empirical findings on the potential links or ‘bridges` between speech and writing for language learning and the observation that the field of evidence-based language didactics is lacking research which takes into account aspects of the oral interaction as well as...
Gorde:
Argitaratua izan da: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
---|---|
Egile Nagusiak: | , |
Formatua: | Artikel (Zeitschrift) |
Hizkuntza: | alemana |
Argitaratua: |
Philipps-Universität Marburg
2022
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | Sarrera elektronikoa |
Etiketak: |
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Internet
Sarrera elektronikoaSailkapena: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85150 |
---|---|
Argitaratze data: |
2023-04-14 |
URL sarbidea: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8515 https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515 |