Tohutoro APA (7th ed.)
Konzett-Firth, C. (2023). L2-Interaktionskompetenz im Französischunterricht: Eine longitudinale Perspektive auf Lernen und Lehren. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Konzett-Firth, Carmen. "L2-Interaktionskompetenz Im Französischunterricht: Eine Longitudinale Perspektive Auf Lernen Und Lehren." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2023. https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569.
Tohutoro MLA (9th ed.)
Konzett-Firth, Carmen. "L2-Interaktionskompetenz Im Französischunterricht: Eine Longitudinale Perspektive Auf Lernen Und Lehren." Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2023, https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569.
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.