L2-Interaktionskompetenz im Französischunterricht Eine longitudinale Perspektive auf Lernen und Lehren
This paper sheds light on the teaching and learning of foreign language interactional competence in school classrooms. Examples from a longitudinal research project on French language classes illustrate how students’ L2 interactional competence changes and develops over several years, looking at bot...
Gespeichert in:
發表在: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
---|---|
主要作者: | |
格式: | Daten Artikel (Zeitschrift) |
語言: | 德语 |
出版: |
Philipps-Universität Marburg
2023
|
主題: | |
在線閱讀: | Datensatz ansehen 在線閱讀 |
標簽: |
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
因特網
Datensatz ansehen在線閱讀
索引號: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2023-310-85692 |
---|---|
Publikationsdatum: |
2023-12-18 |
Lizenz: |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
Zugangs-URL: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2023/310/8569 https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569 |