Self-directed learning in exolingual interaction

Menschen lernen seit jeher Sprachen in ‚freier Wildbahn‘, sei es implizit oder auch explizit und wahrnehmungsgesteuert. Das individuelle ungesteuerte und unvorhersehbare Lernen in außerunterrichtlichen ziel- und mehrsprachigen (digitalen) Umgebungen und exolingualen Interaktionssituationen spielte...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Publicat a:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Autor principal: Kleppin, Karin
Format: Artikel (Zeitschrift)
Idioma:alemany
Publicat: Philipps-Universität Marburg 2024
Matèries:
Accés en línia:Accés en línia
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

Accés en línia

Detall dels fons de
Signatura: urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2024-315-86703
Data de publicació: 2024-09-24
URL d'accés: https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2024/315/8670
https://doi.org/10.17192/ziaf.2024.4.1.8670