Aspekte multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen. Tänze und Emotes im Computerspiel Fortnite und deren Rezeption.

Im Sommer 2018 avancierten die Tanzanimationen des Multiplayer Online-Spiels (MOGs) Fortnite zu einem popkulturellen Phänomen. Die massenhafte und zugleich kontroverse Rezeption der Tänze und Emotes gibt Anlass, diese spezifische und bislang kaum beachtete Form visueller, non-verbaler Kommunikation...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Publicat a:Vol 96 (2020)
Autor principal: Lohoff, Markus
Format: Artikel (Zeitschrift)
Idioma:alemany
Publicat: 2020
Matèries:
Accés en línia:Accés en línia
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

Accés en línia

Detall dels fons de
Signatura: 2020.305.8933
Còpia Open Access