Becker, T., & Stude, J. (2021). Feedbackverhalten von LehrnovizInnen im Sprachförderunterricht für neu Zugewanderte. Vol 1 No 1 (2021). https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Chicago Style (17th ed.) Zitazioa
Becker, Tabea, eta Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte."
Vol 1 No 1 (2021) 2021. https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
MLA (9th ed.) Zitazioa
Becker, Tabea, eta Juliane Stude. "Feedbackverhalten Von LehrnovizInnen Im Sprachförderunterricht Für Neu Zugewanderte."
Vol 1 No 1 (2021), 2021, https://doi.org/10.17192/ziaf.2021.1.8419.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.