APA-čujuhus (7. p.)
Becker, T., & Nimz, K. (2023). Schriftsprachaneignung bei Kindern im mehrsprachigen Kontext: Empirische Befunde und Implikationen für Theorie und Praxis. Vol 101 (2023). https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8602
Chicago-čujuhus (17. p.)
Becker, Tabea, juo Katharina Nimz. "Schriftsprachaneignung Bei Kindern Im Mehrsprachigen Kontext: Empirische Befunde Und Implikationen Für Theorie Und Praxis." Vol 101 (2023) 2023. https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8602.
MLA-čujuhus (9. p.)
Becker, Tabea, juo Katharina Nimz. "Schriftsprachaneignung Bei Kindern Im Mehrsprachigen Kontext: Empirische Befunde Und Implikationen Für Theorie Und Praxis." Vol 101 (2023), 2023, https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8602.
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.