Becker, T., & Nimz, K. (2023). Schriftsprachaneignung bei Kindern im mehrsprachigen Kontext: Empirische Befunde und Implikationen für Theorie und Praxis. Vol 101 (2023). https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8602
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Becker, Tabea, och Katharina Nimz. "Schriftsprachaneignung Bei Kindern Im Mehrsprachigen Kontext: Empirische Befunde Und Implikationen Für Theorie Und Praxis."
Vol 101 (2023) 2023. https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8602.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Becker, Tabea, och Katharina Nimz. "Schriftsprachaneignung Bei Kindern Im Mehrsprachigen Kontext: Empirische Befunde Und Implikationen Für Theorie Und Praxis."
Vol 101 (2023), 2023, https://doi.org/10.17192/obst.2023.101.8602.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.