Meier, J., & Kirchhoff, F. (2020). Twine-Erzählungen als produktionsorientierter Zugang zum Computerspiel im Deutschunterricht. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Chicago Style (17th ed.) Zitazioa
Meier, Jan-Niklas, eta Frederik Kirchhoff. "Twine-Erzählungen Als Produktionsorientierter Zugang Zum Computerspiel Im Deutschunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
MLA (9th ed.) Zitazioa
Meier, Jan-Niklas, eta Frederik Kirchhoff. "Twine-Erzählungen Als Produktionsorientierter Zugang Zum Computerspiel Im Deutschunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.