Meier, J., & Kirchhoff, F. (2020). Twine-Erzählungen als produktionsorientierter Zugang zum Computerspiel im Deutschunterricht. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Chicago-čujuhus (17. p.)
Meier, Jan-Niklas, juo Frederik Kirchhoff. "Twine-Erzählungen Als Produktionsorientierter Zugang Zum Computerspiel Im Deutschunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
MLA-čujuhus (9. p.)
Meier, Jan-Niklas, juo Frederik Kirchhoff. "Twine-Erzählungen Als Produktionsorientierter Zugang Zum Computerspiel Im Deutschunterricht."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8926.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.