Engelns, M., & Voßkamp, P. (2020). Computerspiele im Unterricht – (K)ein Praxisschock?: Ein Interview mit Stephan Packard, Tobias Hübner und Hanns Christian Schmidt. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8929
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Chicago Style (17th ed.) Zitazioa
Engelns, Markus, eta Patrick Voßkamp. "Computerspiele Im Unterricht – (K)ein Praxisschock?: Ein Interview Mit Stephan Packard, Tobias Hübner Und Hanns Christian Schmidt."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8929.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
MLA (9th ed.) Zitazioa
Engelns, Markus, eta Patrick Voßkamp. "Computerspiele Im Unterricht – (K)ein Praxisschock?: Ein Interview Mit Stephan Packard, Tobias Hübner Und Hanns Christian Schmidt."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8929.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.