Lohoff, M. (2020). Aspekte multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen: Tänze und Emotes im Computerspiel Fortnite und deren Rezeption. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8933
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Lohoff, Markus. "Aspekte Multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen: Tänze Und Emotes Im Computerspiel Fortnite Und Deren Rezeption."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2020. https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8933.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Lohoff, Markus. "Aspekte Multimodaler Kommunikation in Multiplayer Online-Spielen: Tänze Und Emotes Im Computerspiel Fortnite Und Deren Rezeption."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2020, https://doi.org/10.17192/obst.2020.96.8933.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.