Zum Potenzial literarischer Erfahrungen für den inklusiven Schriftspracherwerb bei Schüler:innen mit kognitiver Beeinträchtigung

The promotion of written language competencies is an integral task of inclusive learning settings. An inclusive acquisition of reading and writing skills, which also addresses learners with intellectual disabilities, must take into account not only specifics on the cognitive and metalinguistic proce...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
I publikationen:Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie
Huvudupphov: Köb, Stefanie, Janz, Frauke, Breite, Emmanuel, Sansour, Teresa, Terfloth, Karin, Vach, Karin
Materialtyp: Artikel (Zeitschrift)
Språk:tyska
Utgiven: Philipps-Universität Marburg 2023
Ämnen:
Länkar:Länkar
Taggar: Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
headTitle($this->translate('References') . ': ' . $this->driver->getBreadcrumb()); $cites = $this->driver->hasCitations()?$this->driver->getCitations():[]; ?> 0): ?>

No citations were found for this record.