Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie

This article starts from considering empirical findings on the potential links or ‘bridges` between speech and writing for language learning and the observation that the field of evidence-based language didactics is lacking research which takes into account aspects of the oral interaction as well as...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Argitaratua izan da:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Egile Nagusiak: Domenech, Madeleine, Leßmann, Ann-Christin
Formatua: Artikel (Zeitschrift)
Hizkuntza:alemana
Argitaratua: Philipps-Universität Marburg 2022
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:Sarrera elektronikoa
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

Sarrera elektronikoa

Aleari buruzko argibideak
Sailkapena: urn:nbn:de:hebis:04-0009-2022-300-8515
Alea Open Access