Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht

This paper presents the initial results of a study on similarities and differences in research on foreign language learning with digital media and interaction in face-to-face classroom teaching. First, the role of interactions in foreign language learning in general and in digital teaching in partic...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Publié dans:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Auteurs principaux: Rösler, Dietmar, Zeyer, Tamara
Format: Artikel (Zeitschrift)
Langue:allemand
Publié: Philipps-Universität Marburg 2022
Sujets:
Accès en ligne:Accès en ligne
Tags: Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
headTitle($this->translate('References') . ': ' . $this->driver->getBreadcrumb()); $cites = $this->driver->hasCitations()?$this->driver->getCitations():[]; ?> 0): ?>

No citations were found for this record.