Schiesser, A., & Nell-Tuor, N. (2025). Kooperative Lernsequenzen unter mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Chicago-referens (17:e uppl.)
Schiesser, Alexandra, och Nadine Nell-Tuor. "Kooperative Lernsequenzen Unter Mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2025. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
MLA-referens (9:e uppl.)
Schiesser, Alexandra, och Nadine Nell-Tuor. "Kooperative Lernsequenzen Unter Mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2025, https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798.
Kopierad till urklipp
Kopiering till urklipp misslyckades
Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.