Schiesser, A., & Nell-Tuor, N. (2025). Kooperative Lernsequenzen unter mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Schiesser, Alexandra, me Nadine Nell-Tuor. "Kooperative Lernsequenzen Unter Mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2025. https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoro MLA (9th ed.)
Schiesser, Alexandra, me Nadine Nell-Tuor. "Kooperative Lernsequenzen Unter Mehrsprachiger Perspektive: Code-Switching in Peer-Interaktionen."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2025, https://doi.org/10.17192/ziaf.2025.5.1.8798.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.