Pappert, S., & Czachur, W. (2019). Visueller Populismus: Eine Analyse multimodaler Praktiken anhand von Wahlplakaten aus Deutschland und Polen. Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie. https://doi.org/10.17192/obst.2019.95.8654
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Chicago Style (17th ed.) Zitazioa
Pappert, Steffen, eta Waldemar Czachur. "Visueller Populismus: Eine Analyse Multimodaler Praktiken Anhand Von Wahlplakaten Aus Deutschland Und Polen."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie 2019. https://doi.org/10.17192/obst.2019.95.8654.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
MLA (9th ed.) Zitazioa
Pappert, Steffen, eta Waldemar Czachur. "Visueller Populismus: Eine Analyse Multimodaler Praktiken Anhand Von Wahlplakaten Aus Deutschland Und Polen."
Osnabrücker Beiträge Zur Sprachtheorie, 2019, https://doi.org/10.17192/obst.2019.95.8654.
Ondo kopiatu da
Kopiatzeak huts egin du
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.