Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht

This paper presents the initial results of a study on similarities and differences in research on foreign language learning with digital media and interaction in face-to-face classroom teaching. First, the role of interactions in foreign language learning in general and in digital teaching in partic...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Publié dans:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Auteurs principaux: Rösler, Dietmar, Zeyer, Tamara
Format: Artikel (Zeitschrift)
Langue:allemand
Publié: Philipps-Universität Marburg 2022
Sujets:
Accès en ligne:Accès en ligne
Tags: Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!

Internet

Accès en ligne

Informations d'exemplaires de
Cote: urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85812
Date de publication: 2023-04-14
URL d'accès: https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8581
https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581