Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht

This paper presents the initial results of a study on similarities and differences in research on foreign language learning with digital media and interaction in face-to-face classroom teaching. First, the role of interactions in foreign language learning in general and in digital teaching in partic...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Foilsithe in:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Príomhchruthaitheoirí: Rösler, Dietmar, Zeyer, Tamara
Formáid: Artikel (Zeitschrift)
Teanga:Gearmáinis
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2022
Ábhair:
Rochtain ar líne:Rochtain ar líne
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

Ar líne

Rochtain ar líne

Sonraí sealbhúcháin ó
Gairmuimhir: urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85812
Dáta a fhoilsithe: 2023-04-14
URL Rochtana: https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8581
https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581