Wechselwirkungen zwischen Unterricht und Lebenswelt Introduction to the fourth issue of ZIAF
L2 acquisition is a complex interplay of classroom and extracurricular activities and processes. On the one hand, lifeworld interaction experiences, personal interests, habits and strategies influence the perception of what happens in class and the expectations regarding the acquisition of new knowl...
Gespeichert in:
发表在: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
---|---|
Autoren: | , |
格式: | Artikel (Zeitschrift) |
语言: | 德语 |
出版: |
Philipps-Universität Marburg
2024
|
主题: | |
在线阅读: | 在线阅读 |
标签: |
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
因特网
在线阅读索引号: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2024-315-87042 |
---|---|
Publikationsdatum: |
2024-09-24 |
访问URL: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2024/315/8704 https://doi.org/10.17192/ziaf.2024.4.1.8704 |