Domenech, M., & Leßmann, A. (2022). Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule: Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Lua i Stíl Chicago (17ú heag.)
Domenech, Madeleine, agus Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2022. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Lua MLA (9ú heag.)
Domenech, Madeleine, agus Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2022, https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515.
Cóipeáladh chuig an ngearrthaisce go rathúil é
Níorbh fhéidir cóipeáil chuig an ngearrthaisce
Rabhadh: Seans nach mbeach na luanna seo go hiomlán cruinn i ngach uile chás.