Domenech, M., & Leßmann, A. (2022). Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule: Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie. Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
Čikaški stil citiranja (17. izdanje)
Domenech, Madeleine, i Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ 2022. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
MLA način citiranja (9. izdanje)
Domenech, Madeleine, i Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie."
Zeitschrift Für Interaktionsforschung in DaFZ, 2022, https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8515.
Uspješno je kopirano u međuspremnik
Kopiranje u međuspremnik neuspjelo
Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.