Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht

This paper presents the initial results of a study on similarities and differences in research on foreign language learning with digital media and interaction in face-to-face classroom teaching. First, the role of interactions in foreign language learning in general and in digital teaching in partic...

Fuld beskrivelse

Gespeichert in:
Bibliografiske detaljer
Udgivet i:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Autoren: Rösler, Dietmar, Zeyer, Tamara
Format: Artikel (Zeitschrift)
Sprog:tysk
Udgivet: Philipps-Universität Marburg 2022
Fag:
Online adgang:Online adgang
Tags: Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!

Internet

Online adgang

Detaljer om beholdninger fra
Klassifikationsnummer: urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85812
Publikationsdatum: 2023-04-14
Zugangs-URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8581
https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581