APA način citiranja (7. izdanje)
Domenech, M., & Leßmann, A. (2022). Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule: Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie. Vol 2 No 1 (2022). https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515
Čikaški stil citiranja (17. izdanje)
Domenech, Madeleine, i Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie." Vol 2 No 1 (2022) 2022. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515.
MLA način citiranja (9. izdanje)
Domenech, Madeleine, i Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie." Vol 2 No 1 (2022), 2022, https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515.
Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.