APA-čujuhus (7. p.)
Domenech, M., & Leßmann, A. (2022). Schreib-Interaktionen im DaZ-Förderunterricht der Grundschule: Eine medialitäts- und methodenintegrierende Fallstudie. Vol 2 No 1 (2022). https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515
Chicago-čujuhus (17. p.)
Domenech, Madeleine, juo Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie." Vol 2 No 1 (2022) 2022. https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515.
MLA-čujuhus (9. p.)
Domenech, Madeleine, juo Ann-Christin Leßmann. "Schreib-Interaktionen Im DaZ-Förderunterricht Der Grundschule: Eine Medialitäts- Und Methodenintegrierende Fallstudie." Vol 2 No 1 (2022), 2022, https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.2.8515.
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.