Konzett-Firth, C. (2023). L2-Interaktionskompetenz im Französischunterricht: Eine longitudinale Perspektive auf Lernen und Lehren. Vol 3 No 1 (2023). https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Chicago Style (17th ed.) Citation
Konzett-Firth, Carmen. "L2-Interaktionskompetenz Im Französischunterricht: Eine Longitudinale Perspektive Auf Lernen Und Lehren."
Vol 3 No 1 (2023) 2023. https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
MLA (9th ed.) Citation
Konzett-Firth, Carmen. "L2-Interaktionskompetenz Im Französischunterricht: Eine Longitudinale Perspektive Auf Lernen Und Lehren."
Vol 3 No 1 (2023), 2023, https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569.
Successfully copied to clipboard
Copying to clipboard failed
Warning: These citations may not always be 100% accurate.