Konzett-Firth, C. (2023). L2-Interaktionskompetenz im Französischunterricht: Eine longitudinale Perspektive auf Lernen und Lehren. Vol 3 No 1 (2023). https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Konzett-Firth, Carmen. "L2-Interaktionskompetenz Im Französischunterricht: Eine Longitudinale Perspektive Auf Lernen Und Lehren."
Vol 3 No 1 (2023) 2023. https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Tohutoro MLA (9th ed.)
Konzett-Firth, Carmen. "L2-Interaktionskompetenz Im Französischunterricht: Eine Longitudinale Perspektive Auf Lernen Und Lehren."
Vol 3 No 1 (2023), 2023, https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8569.
I tāruatia paitia ki te papatopenga
Kua rahua te tārua ki te papatopenga
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.