Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht

This paper presents the initial results of a study on similarities and differences in research on foreign language learning with digital media and interaction in face-to-face classroom teaching. First, the role of interactions in foreign language learning in general and in digital teaching in partic...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Publicat a:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Autors principals: Rösler, Dietmar, Zeyer, Tamara
Format: Artikel (Zeitschrift)
Idioma:alemany
Publicat: Philipps-Universität Marburg 2022
Matèries:
Accés en línia:Accés en línia
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
headTitle($this->translate('References') . ': ' . $this->driver->getBreadcrumb()); $cites = $this->driver->hasCitations()?$this->driver->getCitations():[]; ?> 0): ?>

No citations were found for this record.